سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی در لیزا وب با جدیدترین متدهای طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل ویرایش و قابل گسترش انجام شده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی مانند ساختن یک فروشگاه جدید برای فروش بیشتر شماست. وب سایت فروشگاه شما هیچ محدودیت مکانی یا زمانی برای مشتریان برای خرید محصولات شما اعمال نمی کند. در واقع با راه اندازی سایت فروشگاهی می توانید 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به فعالیت خود ادامه دهید.

 

طراحی سایت فروشگاهی عالی: درآمد عالی

با گسترش سایت های تجاری و همچنین افزایش تمایل مشتریان به سفارش آنلاین محصولات، سایت تاجر و تاثیر آن بر فروش محصولات و شناخت بهتر برند و همچنین افزایش اعتبار، غیر قابل انکار است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که حس اطمینان و امنیت را در هنگام خرید به مشتری القا کند و او را به مشتری دائمی تبدیل کند.

نحوه برخورد شما با مشتریان، به خصوص در اولین بازدید، تأثیر زیادی در جذابیت آنها خواهد داشت. این امر در مورد فروشگاه های آنلاین نیز صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس تصاویر مناسب، اصول روانشناسی خرید و استراتژی فروش مناسب باشد. چنین طراحی وب سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جذب مشتری به فروشگاه اینترنتی شما داشته باشد.

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی سئو

امروزه صدها هزار جستجو توسط کاربران در موتور جستجوی گوگل انجام می شود. قرار دادن وب سایت شما در بالای نتایج گوگل می تواند تاثیر زیادی بر بازدید کاربران از سایت داشته باشد و در نتیجه مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار شما جذب کند.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی شما باید به گونه ای باشد که برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) مانند گوگل مناسب باشد. طراحی صحیح و بهینه سازی یک سایت حرفه ای همراه با مشاوره سئو به ایجاد سئو سایت شما کمک می کند و سپس می توانید با قرار دادن محتوای مناسب به هدف خود (نمایش در نتیجه اولیه جستجوی گوگل) برسید.

شرکت طراحی سایت لیزا با رتبه بالا در زمینه سئو و همچنین استفاده از طراحی سایت متخصص و خبره مطابق با اصول سئو سایت فروشگاهی و سایت طراحی شده توسط این تیم از نظر سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکل دارد نخواهد داشت. در واقع لیزا وب با بالاترین کیفیت خدمات سئو را ارائه می دهد. وب سایت های طراحی شده توسط لیزا وب از نظر سئوی داخلی و سئو فنی کاملا بهینه شده اند.

 

طراحی شگفت انگیز فروشگاه اینترنتی

 

قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، باید خود را به جای افرادی که می خواهند از شما خرید کنند قرار دهید و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید و سعی کنید تمام انتظاراتی را که مشتری شما نیاز دارد برآورده کنید. مهمترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی شگفت انگیز عبارتند از: سرعت بارگذاری بالای سایت، توضیحات کافی و مناسب محصولات، سهولت استفاده از سایت، مشاوره و گفتگوی آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهادات تخفیف و...

 

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که در بین کاربران اینترنتی بسیار محبوب شده است و بیش از نیمی از سایت های دنیا با این سیستم ساخته شده اند. برندهای معروفی مانند مرسدس بنز، بلک بری و ... از این سیستم برای ساخت وب سایت خود استفاده کردند.

 

وردپرس به تنهایی زیرساخت ایجاد فروشگاه را ندارد. برای افزودن یک ویژگی جدید، باید به یک افزونه اختصاصی برویم. پلاگین ها اساسا برنامه هایی هستند که قابلیت های خاصی را به وردپرس اضافه می کنند. برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین باید از افزونه قدرتمند ووکامرس استفاده کنیم.

 

دسترسی به محصول طراحی سایت فروشگاه

یک وب سایت فروشگاهی را تصور کنید که در آن بازدیدکننده به راحتی به محتوای خود دسترسی نداشته باشد یا جستجوی قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر طرز فکر سایت و برند شما تأثیر منفی بگذارد و احتمال اینکه مشتری سایت شما را ترک کند و دیگر برنگردد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد طبقه بندی محصولات و سیستم جستجوی کاربردی و خوبی باشد.

اهمیت موتور جستجو در سایت فروشگاهی شما به حدی است که در صورت عدم کارکرد صحیح، احتمال نارضایتی کاربران و در نتیجه خروج از سایت فروشگاه را افزایش می دهد.