سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت شرکتی حرفه ای و تخصصی

اگر به دنبال روشی موثر برای تبلیغات در اینترنت هستید، پیشنهاد می کنیم برای شرکت یا کسب و کار خود سایتی طراحی کنید. زیرا حضور و فعالیت مخاطبان و مشتریان شما در فضای مجازی نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است و شما برای ارائه کسب و کار و کار خود نیاز به حضور در این فضا دارید.

وب سایت یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که با استفاده از آن می توانید خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه دهید و با آنها در تعامل باشید.

امروزه تمامی موسسات و شرکت ها می توانند با استفاده از یک سایت کسب و کار xvحرفه ای، رزومه شخصی، شرکت، محصولات، خدمات و کالاهای خود را بدون توجه به زمان و مکان ارائه کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهند.

 

شناخت-منطقه-ایبنابراین طراحی سایت شرکتی بیش از طراحی سایت های دیگر مورد توجه قرار گرفته است. با ایجاد یک وب سایت تجاری می توانید به بازاریابی اینترنتی نیز دسترسی داشته باشید و از مزایای آن بهره مند شوید. به عنوان مثال، می توانید سایت خود را در سایت های محبوب دیگر تبلیغ کنید یا کلیک های تبلیغاتی را از گوگل خریداری کنید.

 

طراحی وب سایت کسب و کار مانند ویترینی برای شما در فضای مجازی است که افراد سطح و طبقه کارگر شما را قضاوت می کنند و اعتبار کسب و کار شما را می سنجند. راه اندازی یک وب سایت تجاری به شما این امکان را می دهد که تمام بازاریابی، بازخورد مشتریان، برندسازی آنلاین و غیره را در یک محیط جامع و حرفه ای انجام دهید و به راحتی بتوانید کارکرد سایت خود را گسترش دهید. بهینه و دقیق

سایت کسب و کار چیست؟

اگر یک بار وب سایت کسب و کار را به طور کلی تعریف کنم، می گویم که در واقع یک پلتفرم فضای اینترنت است که می توانید به راحتی محصولات و خدمات خود را ارائه دهید و برخی از آنها را تقدیم کنید. همچنین می توانید به راحتی اطلاعات مشتریان را در مورد خدمات و محصولات خود به روز کنید.

 

امروزه هر کسب و کاری که با عموم مردم سروکار دارد به یک وب سایت برای تبلیغ برند و محصول خود نیاز دارد. با مراجعه به وب سایت شرکت، افراد می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد شرکت ها و واحدهای تجاری به دست آورند.

 

ایجاد یک سایت تجاری باعث می شود تا کسب و کار و خدمات شما به یک منطقه جغرافیایی وسیع تری معرفی شود و از سایت تجاری می توان به عنوان یک تبلیغ ماندگار استفاده کرد. در سایت‌های خرید، به‌روزرسانی اطلاعات، محصولات، خدمات و خدمات بسیار آسان‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تر از سایر روش‌های معرفی محصول است.

 

در حال حاضر تمامی کارخانه ها و کارگاه های شناخته شده وب سایت مرتبط با برند ارائه کرده اند. شما می توانید با طراحی یک وب سایت برای کارخانه، کارگاه یا واحد تولیدی خود و نمایش محصولات، قیمت هر محصول، محتوای محصول و سایر اطلاعات، با تمامی تولیدکنندگان در کلاس خود رقابت کنید.

 

آمار نشان می دهد که 93 درصد از تصمیمات خرید با جستجو در وب شروع می شود. این آمار نشان می دهد که در صورت نداشتن وب سایت، تنها 7 درصد از سهم بازار را در اختیار خواهید داشت و این مقدار بسیار کم خواهد بود.

مزایای طراحی سایت تجاری چیست؟

1- ارائه خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی

 

 طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار شما مزایای زیادی دارد. یکی از مزیت ها این است که مشتریان بیشتری از سراسر کشور به صورت 24 ساعته از وب سایت شما بازدید می کنند و محدودیت زمانی و مکانی برای مشتریان وجود نخواهد داشت.

 

2- افزایش اعتبار برند

 

داشتن یک وب سایت خوب با طراحی حرفه ای به کسب و کار شما اعتبار خاصی می بخشد. اگر محتوای سایت شما به خوبی نوشته شده باشد، مشتریان را تشویق می کند تا به وب سایت شما نگاه دقیق تری داشته باشند و اطلاعات بیشتری در مورد خدمات و محصولات شما جستجو کنند. اگر کسب و کار خود را وارد فضای مجازی نمی کنید و در اینترنت نیستید، راه را برای رقبای خود هموار می کنید و کسب و کار خود را به آنها هدیه می دهید!

 

3- پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتری

 

شما با طراحی وب سایت شرکت، امکان ارتباط راحتتر و بدون نیاز به حضور فیزیکی در شرکت را به مشتریان خود ارائه می دهید. شما می توانید وب سایت خود را با توجه به نیاز مشتری طراحی کنید و مشتریان زیادی را به سایت خود جذب کنید.

 

 

با طراحی یک وب سایت تجاری، ارتباط خود را با مشتریان خود تقویت می کنید

 

 

4- کاهش هزینه تبلیغات چاپی

 

علاوه بر این، طراحی یک وب سایت تجاری بسیار سودآور است.

 

5- افزایش فروش و درآمد

 

با طراحی وب سایت یک شرکت، فرصت های بازاریابی و تبلیغات را نیز برای آن فراهم می کند و فروش محصولات و خدمات را برای افراد در هر زمان و مکان ایجاد می کند. با ایجاد یک سایت تجاری، عرصه عالی برای فروش محصولات و ارائه خدمات و ایجاد بازار هدف بزرگتری فراهم می کنید.

 

ویژگی های سایت شرکتی

در این قسمت امکاناتی را که در طراحی سایت بازرگانی استفاده می شود را در اختیار شما قرار می دهیم تا بیشتر با این امکانات آشنا شوید. یک وب سایت تجاری دارای ویژگی های زیر است:

 

1- صفحه اصلی: این صفحه نمای کلی وب سایت شما است و محصولات و خدمات شما را به تصویر می کشد تا مخاطب با یک نگاه متوجه نوع کسب و کار شما شود. این صفحه باید بسیار هوشمندانه طراحی شود و شلوغ و خسته کننده نباشد.

 

2- صفحه خدمات: در این قسمت خدمات ارائه شده توسط شرکت قرار دارد و بازدیدکنندگان می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

 

3- صفحه محصولات: در این قسمت نمونه هایی از محصولات این شرکت و گارانتی آنها در صورت وجود قرار داده می شود. همچنین به نحوه ساخت محصول و ویژگی های محصول اشاره دارد.

 

4- مقالات: در این قسمت باید مقالات مرتبط با کسب و کار خود را قرار دهید. هنگام نوشتن مقاله باید به چند نکته توجه داشت. اولین نکته این است که مقالات شما باید جذاب و نه چندان طولانی و خسته کننده باشند و بازدید کننده سایت را به ادامه مطالعه مقاله تشویق کنند. نکته دوم که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که مقالات شما باید مبتنی بر سئو و خوش نوشته باشند.

 

5- تماس با ما: در طراحی وب سایت تجاری، مهمترین و مهم ترین قسمت ارتباط با عموم و بازدیدکنندگان صفحه تماس است. اهمیت این بخش بسیار بالاست و این کار نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد. این صفحه حاوی اطلاعاتی مانند آدرس دفتر مرکزی، آدرس شرکت، فکس، شماره تماس و ایمیل است که بازدیدکنندگان می توانند برای تماس با شما استفاده کنند. طراحی این قسمت باید به گونه ای باشد که عموم مردم بتوانند در اسرع وقت و با خیالی آسوده با شما ارتباط برقرار کنند.

 

6- گالری تصاویر: برای نمایش بهتر خدمات شرکت، تصاویر مختلفی از محصولات و خدمات شما در این قسمت قرار داده شود تا بازدیدکنندگان نسبت به سایت شما احساس جذب کنند. این تصاویر در طراحی سایت شرکتی شامل تصاویر

 

7- درباره ما: این بخش شرکت و عملکرد آن را معرفی می کند و برای ملاقات بیشتر کاربران سایت در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید بازدید کننده سایت مشتری شما شود باید به این قسمت توجه ویژه ای داشته باشید و کسب و کاصرفه-جوییر خود را به درستی معرفی کنید. توجه داشته باشید که نیازی به استفاده از متن های طولانی در این قسمت ندارید، زیرا باعث خستگی افراد می شود. همچنین متن شما نباید خیلی کوتاه و مختصر باشد، زیرا ممکن است اعتبار شرکت شما را به خطر بیندازد. مستندات مناسب در صفحه درباره ما می‌تواند باعث ایجاد آگاهی از برند و اعتماد مشتریان شما شود.

 

8- سوالات متداول: این قسمت شامل سوالات مشتریان احتمالی به همراه پاسخ می باشد. امکان درج سوالات کاربران نیز وجود دارد. این بخش در طراحی وب سایت تجاری بسیار مهم است زیرا به مشتریان اجازه می دهد به کسب و کار شما اعتماد کنند. . همچنین می‌توانید از سؤالات کاربران بینش دریافت کنید و محتوای جدید تولید کنید و می‌توانید به مخاطبان خود کمک کنید تا آنها را با نام تجاری خود درگیر کنند. حتی می توانید از این بخش برای سنجش رضایت مشتری و کیفیت خدمات و محصولات خود استفاده کنید.

 

9- مشاوره رایگان: این بخش برای جهت گیری دقیق تر بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. افراد می توانند از این قسمت برای ارتباط با کارشناسان سایت و دریافت پاسخ سوالات خود استفاده کنند. هر وب سایت خوب و موفقی باید مشاوره رایگان داشته باشد و همیشه آماده پاسخگویی به نیازهای مردم باشد.

 

چه مشاغلی برای طراحی سایت تجاری مناسب است؟

امروزه برای توسعه فعالیت یک صنف تبلیغات زیادی می طلبد. هر شرکتی برای ارائه بهترین خدمات یا تولید و عرضه محصولات خوب باید خود را در معرض دید عموم قرار دهد و اعتماد آنها را جلب کند. بنابراین کسب و کارهای فعال از طریق طراحی سایت محصولات خود را به جامعه ارائه می کنند و با این کار سعی در ارتقای برند خود و افزایش فروش محصولات خود دارند.

 

 

منبع : سایت تابناک