سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سئو

یکی از بزرگترین چالش‌های کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک امروزه اطلاع از قیمت سئو و هزینه‌های بهینه‌سازی سایت است، زیرا بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) اکنون به نقش مهمی در گسترش کسب‌وکار تبدیل شده است. . چقدر هزینه دارد که در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید، یکی از عوامل تاثیرگذار برای شرکت ها برای تصمیم گیری در مورد انجام یا عدم انجام سئوی خود.

gettyimages 1224093431 170667a copy

مهم ترین نکته این است که باید بدانید که اهمیت سئو سایت هر روز در حال افزایش است. طبق یک تحقیق، حدود 80 درصد از مردم قبل از خرید یک محصول یا برخی از خدمات مورد نیاز خود در اینترنت جستجو می کنند، به این معنی است که اگر کلمات کلیدی مورد نظر کاربران را بنویسید، سایت شما در صفحه اول نیست. در گوگل قطعاً مشتریان بزرگ زیادی را از دست خواهید داد و در واقع درصد بسیار زیادی از کاربران به جای شما که وب سایت های خود را بهبود داده اید یا به عبارتی بهینه سازی کرده اید به رقبای شما مراجعه می کنند. .

 

با ورود به موضوع اصلی این مقاله یعنی هزینه سئو برای یک وب سایت، باید گفت که واقعیت این است که روش های مختلفی برای تعیین نرخ سئو یک وب سایت وجود دارد. در اینجا سعی شده است با بهره گیری از تجربیات فراوان در زمینه سئو و با استفاده از تحقیق به این سوالات پاسخ صحیح دهیم.

 

نکته لیزا وب: سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

 

عوامل موثر در تعیین قیمت سئو:

میانگین هزینه سئو برای هر روش بهینه سازی

 

روش های رتبه بندی هزینه سئو و بهینه سازی سایت

 

مزایا و معایب هر یک از روش های ممکن برای محاسبه هزینه سئو و قیمت گذاری

 

هزینه سئو و قیمت طراحی سایت در سال 1401 چقدر است؟

اگر با سئو آشنایی دارید، حتما متوجه شده اید که گزینه ها و روش های مختلفی برای انجام آن وجود دارد.

 

روش های مختلف قیمت گذاری سئو، انواع شرکت های سئو و بهینه سازی سایت و روش های پرداخت متفاوتی در این بازار وجود دارد که برای اکثر مشتریان خوشایند نیست.

 

به طور کلی حقیقت به این معناست که هیچ هزینه ثابتی برای سئو سایت وجود ندارد و میانگین هزینه سئو به عوامل زیادی بستگی دارد که برای هر پروژه به طور جداگانه بررسی می شود تا میانگین هزینه نهایی مشخص شود. بهینه سازی وب سایت

 

اما با توجه به تحقیقات شرکت های مختلف و برآورد تیم سئو لیزا وب، هزینه افزایش سئو سایت را می توان به صورت زیر بیان کرد:

 

از ساعتی 25000 تومان تا 8 میلیون تومان در ماه که البته بازه بسیار وسیعی است، طبق تحقیقات انجام شده هزینه سئو در ساعت بین 250000 تا 250000 تومان و ماهیانه بین 1 میلیون تومان تا 8 میلیون خواهد بود. تومان.

 

میانگین قیمت فهرست

طبق تحقیقات انجام شده از شرکت های مختلف، میانگین هزینه سئو 25 تا 70 تومان در ساعت و میانگین هزینه سئو 2 تا 5 میلیون تومان در ماه است.

 

اما شاید سوال اصلی در ذهن شما این باشد که کدام مدل قیمت گذاری سئو برای شما بهترین است. سپس به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

قیمت سئو در ساعت چگونه محاسبه می شود؟

این یکی از مدل های قیمت گذاری سئو است. اکثر شرکت ها کمتر از این روش استفاده می کنند. این مدل قیمت گذاری سئو بیشتر توسط افرادی استفاده می شود که شخصاً کار سئو را انجام می دهند. شما می توانید هزینه سئوی خود را بر اساس زمانی که فرد در محل کار شما سپری می کند، تخمین بزنید.

 

مشکل اصلی این است که اکثر پروژه های بهینه سازی سایت بسیار دیرتر تکمیل می شوند و در برخی موارد بسته به سطح تجربه شخصی که کار بهینه سازی را انجام می دهد هزینه آن می تواند بسیار بالا باشد.

 

ویژگی های سئو در ساعت

محاسبه بسیار ساده و شفافیت در پرداخت: در این مدل مدت زمان انجام کار مشخص می شود و از این طریق می توانید میزان پیشرفت و نقاط قوت و ضعف متخصص بهینه سازی سایت خود را مشخص کنید.

 

تخمین آسان تر قیمت سئو – با انتخاب هزینه ساعتی سایت خود، می توانید بودجه بهینه سازی سایت خود را بهتر مدیریت کنید و با کنترل تعداد ساعات افزایش قیمت سایت خود را کاهش دهید.

 

چرا ساعتی ارجاع نمی دهید؟

نتیجه گیری در اکثر موارد، هنگام استفاده از این مدل، بیش از 6 ماه طول می کشد تا تغییرات رتبه بندی سایت به طور قابل توجهی تحقق یابد. علاوه بر مزایای کنترل بودجه، این مشکل اساسی نیز وجود دارد که ارزش کار انجام شده ممکن است کمتر از حد انتظار باشد. هیچ تعهدی بین پرداخت ها و نتایج وجود ندارد. هنگام کار با یک خاص